Inkontinencia torna


Nyugodtan beszélje meg orvosával a kezelés részleteit, és a kezelések esetleges mellékhatásait. Gyakran a kezelés elkezdése után a tünetek drámaian javulnak. Négy nagy kezelési mód közül lehet választani, mégpedig a viselkedésterápia, a gyógyszeres terápia, a gyógyászati segédeszközök alkalmazása, illetve a műtéti terápia közül. Általánosságban elmondható, hogy az orvosok a legkisebb beavatkozással járó kezelési módoktól haladnak az egyre nagyobb beavatkozások - így a műtét - felé. Viselkedésterápia A viselkedésterápia, illetve az életmódváltozás bizonyos esetekben teljesen elegendő az inkontinencia megszüntetéséhez.

Főoldal » Betegségek » Női bajok » Inkontinencia » Gátizom-gyakorlatok vizeletcsepegés ellen A gátizom-gyakorlatokat a technikát kifejlesztő nőgyógyász után Kegel-gyakorlatoknak prostate cancer prognosis uk. A gátizom gyakorlatok a stressz inkontinencia hagyományos kezelésére alkalmazhatók, arra, hogy a vizelési inger által kiváltott inkontinenciára is hatásos lenne, nincs bizonyíték. A gyakorlatok célja a medencefenék izmainak erősítése, a gyakorlatok elsajátításával és folyamatos ismétlésével képesek lehetünk még az előtt megfeszíteni a medencefenék izmait, hogy megnőne a hasűri nyomás pl.

Terápiás teák a prosztatitishez

Az első és legfontosabb, hogy azonosítsuk a medencefenék izmait. Próbáljuk megfeszíteni a hüvely és a végbél körüli izmokat, mintha a vizelést és a szellentést akarnánk megakadályozni.

Prostatitis kezelés Nincs eredmény

A megfelelő izomcsoportot úgy lehet gyorsan azonosítani, hogy vizelés közben megpróbáljuk elállítani a vizelet folyását. Ezt azonban nem szabad túl sűrűn alkalmazni, mert vizelet-visszatartás lehet a vége.

Prostatitis krónikus meddőség

Ha megtaláltuk az izmokat, a gyakorlat előtt ürítsük ki teljesen a hólyagot. Ha nem vagyunk teljesen biztosak abban, hogy a helyes izomcsoportot eddzük, néhány inkontinencia torna helyezzük a hüvelybe — a gyakorlat közben éreznünk kell az összehúzódást. Az izmokat akkor húzzuk össze helyesen, ha az felfelé és befelé történik, nem pedig lefelé nyomunk.

Kegel-gyakorlatok

A gyakorlatok megkezdése előtt tegyük a kezünket a hasunkra és a fenekünkre, hogy érezzük, amint megfeszülnek. Ne tartsuk vissza a lélegzetünket, a gyakorlatok végzése közben tudnunk kell beszélgetni, az is jó, ha hangosan számolunk.

Csomag erős fájdalmakkal a prosztatában

Ne a has vagy a inkontinencia torna izmait feszítsük meg, mert akkor nem a megfelelő izomcsoportot fogjuk edzeni. Ne szorítsuk össze a combunkat.

A fibrózis kezelése a prosztata lézerben

A medencefenék izmait ugyanúgy ismétléssel tudjuk erősíteni, mint például a karizmunkat az edzőteremben. A lassú összehúzás adja az izomerőt, ennek a segítségével tudjuk visszatartani a vizeletünket.

Gátizom torna

Húzzuk össze a medencefenék izmait, miközben tízet számolunk. Tartsuk feszesen, amíg tízet számolunk. Ha eleinte nem megy, fokozatosan jussunk el tízig.

További gyakorlatok inkontinencia ellen 50 éves kor alatt

Tízre lassan engedjük ki. A gyors összehúzás képességére tüsszentéskor, köhögéskor vagy nevetéskor lehet szükség. Húzzuk össze gyorsan az izmokat Tartsuk meg egy másodpercig.